Hoe word je een goeie rijinstructeur

instructeur begeleiden van de student om auto te rijden - auto rijles stockfoto's en -beelden

Vele uren.

Dit is waar de meeste instructeurs mee te maken hebben. Elke week of elke dag sta je op, ga je naar de winkel, koop je een X aantal leermiddelen en breng je de rest van je dagen met ze door, je kunt ze net zo goed leren lezen en schrijven. Laten we eerlijk zijn: er zijn heel veel mensen die willen leren autorijden.

Veel studenten aarzelen, wanneer ze beginnen met lesgeven, met het feit dat het hun levenslange beroep zou kunnen zijn. Maar dingen veranderen. Veel leerlingen vragen na een week rij-instructie een ouder om hen te vergezellen bij de volgende les. Of ze zijn opgewonden om hun licentie te halen. Zie dit dus als een andere carrièreoptie. fascinatie en motivatie zijn de lange beloningen van autorijden.

Om instructeur te worden, moet je:

– Geef twee afzonderlijke staatscertificeringen door

– Wees zeer bekwaam

– Minimaal 18 jaar rijervaring hebben

– Kunnen observeren en oordelen

– In staat zijn om risico en capaciteit te berekenen

– Basisvaardigheden kunnen ontwikkelen

– Beschikken over goede communicatieve vaardigheden

– Wees liefdadig

– Op professionele wijze instructie geven

– Vind het winstgevend om als instructeur te werken

De geldfactor

With driving, there's always an opportunity to make more if you're a smart driver. So there's also a possibility of lucrative work. for some. However, if you have poor driving skills or little experience, it's a sure thing that you'll never have a very lucrative career. The risk of working as an instructional driver is high because you're basically telling every just how much driving school resources you can use to save face. So a risky move might be considered. But then again, there's no guarantee in life. So a risky move in many other things might be considered a risky move in money matters.

Consider now the benefits and setbacks in life that might favor you badly. As they say, the odds are the limit. And in most things, the limit is the sum of your strengths and weaknesses. In education, the basic assumption is that you can't succeed unless you check your resources. Driving is no different. Check your resources, your time, and your focus and you'll hit the brakes pretty hard.Consider these common errors that block many students from achieving their dreams.

Improper Starting

1. Letting time pass between footbrake turns

– It seems that a good part of most students have this problem. It is especially strong for students who have their learner's permit for about one month. Even at this stage, you can easily forget about it and let the time pass. You just have to add 10 minutes to your schedule each week and save for it. Yet, if you're not that practiced how would you expect it to happen?

– College students who let time pass between footbrake turns are generally worried about not making a mistake. But then again, they are and the thing to do is to remind yourself of the steps again and again to get comfortable. Trust me, even professionals on their first days can forget which ones are easy and which ones aren't, and then it's pretty much up to you to pick up the pace.

– impatience

– inability to make proper evaluative analysis

– tendency to underestimate information and inputs

– a complete discontinuous analysis of the past which leads to an inadequate motor program.

The third one as stated above is not a mistake and it is quite the opposite. impatience is quite often abonnet or membrane problem in many areas. While it IS necessary to get the basics right, if you're really serious about something, you would need to look at the whole picture in perspective. Also, you should not be too easy in doing things and then regretting later. There is this saying in science that "The proof is in the pudding", so even if you do something only to regret afterwards, it wouldn't feel all that good. The problem with impatience is that it translates into over-activation of the left brain, which would make you quite an impatient person.

Ik zou zeggen dat in ieder geval van een vastgelopen auto, de eerste actie altijd is om gebaren te maken. Er zijn veel andere manieren, maar deze eenvoudige gebaren zullen de klus klaren. Pas op voor de heel eenvoudige, zoals je arm uit het raam en op het glas steken om te zien of het degene is die je wilt of niet. Er is ook de basisactie van de vinger om met je vingers uit te reiken om een ​​aandachttrekkend object te fixeren. Maar van alle stappen zijn deze het meest effectief om het proces van dingen te versnellen. Het komt allemaal neer op intentie en de wil om te doen.